dimarts, 23 d’octubre del 2007

Novatades

Aquest cap de setmana he anat a Banyoles, que són les festes(Barraques)i allà haviem quedat uns quants del curset, en Pere, l'Anna, en Xicu, en Rovi, en Soepe, la Maria, en Llorenç.. després d'una nit de juerga a Barraques diumenge vam decidir anar a escalar.. i aquí comença la història:

" Aparquem el cotxe i una patejada de cal déu,(ens havíem deixat la ressenya)ens vam perdre i a les 17h arribavem a peu de via. Arribem allà i només vam quedar en Llorenç i jo, els altres van baixar al bar.
Nosaltres decidim pujar la via. Començem a desfer la corda, uns nusos, clar éren noves!! 1/2h més.
Ell es posa l’arnés.. i jo dic:
-no pot ser!!!!
-(ell) el què?
-(jo) tu m’has pillat tot el que havia deixat a la furgo,oi?
-(ell) sí, què passa?

Total que no tenia l’arnés! I clar dues hores d’aproximació i mitja de desfer cordes… pos pillo una baga i em faig un arnés lligada amb mosquetons. I pq s’assegurés més agafo l’altre baga i me la passo pels braços i tb la lligo a l’altra.
Molt bé, cordes desfetes, arnesos preparats, peus de gat en posició… vam fer un tros de quasi 20m sense casc,(tb ens els havíem deixat) sense assegurar i tot perquè els paravolts no hi havia xapa, només el cargol. Després sembla que va bé i vinga cap dalt. Arribem a la primera reunió, uns 25m i quan estem els dos auto-assegurats ens mirem i ens adonem que s’està fent fosc. molt bé!! Pos rappel cap baix. I després el tros que havíem pujat grimpant pos posem un maillon i capbaix tb rappelant amb frontal.
Peu de via fosc negre nit, escursioneta cap al cotxe de ben bé 1h. Anem a Banyoles a tornar un matalàs i pillem el cotxe!

Ja ens havien deixat una nota que els altres ja éren cap a Mataró, pos cap a pillar l’autopista! Total que em diu que millor per nacional, jo m’adormo al poc, em vaig despertant,begur, palamós, platja d’aro, llagostera, … per estalviar-se un peatge vam anar per nacional, 2h i pico fins Mataró! I clar arribem a Mataró cap a les 00.50h!!!

Buffffffff!!!"