dilluns, 10 de març del 2008

Això va de música....

Després de dos caps de setmana de fiestuki, d'unes eleccions, una futura eurovisión que promete (jeje), i un gran xafec que m'ha mullat tota la roba que tenia estesa,i que no sé quan s'assecarà...
Aquí tenen un petit homenatge els amics músics (q muxo blog pero no hi sortim! pos allà va!):


XAVI ué!
Veu i Baix del grup FOTAT, han tret el seu primer disc "Ara Sí". En Xavi un noiet que desde fa més d'un any forma part de la nostra colla i ja us dic que aquest posat serio enganya, és un noi súper divertit!!
Aquest divendres 14 de març a les 23h concert a la Masoveria de Canet.



OXI ué!
Bateria del grup No Way Out, acaben de grabar el seu tercer disc "Lo que dura dura".
Un noiet que vaig conèixer per internet fa uns cinc anys que tocava la bateria, i no feia res més que no fós cantar i posar-me música de grups raros...(em sembla que el fet de ballar algunes cançons fent veure que tocava la bateria, és culpa teva ;-P)
I tb acaba de sortir d'una operació de genoll, tot bé.


John Ward ué!
Vocals i Guitarra. Quan el vaig conèixer jo, al 2000, tocava en un grup que es deia Big Yellow Taxi amb en Bruno i en Joe; tocaven als irlandesos de barcelona. Té un historial bastant llarg... va tocar amb Push també.







Ninis ué!
En Ninis el més sardanista de la colla, toca la Tipla o Tupla...(Xavi passa'm l'adreça d'on surt en Ninis al Youtube que això s'ha de penjar!!! jejeje)

Cullell ué!
El poso l'últim perquè no sé en quin grup toca..:-( (so sorry)
El que sí que sé, és que és el bateria i va tocar l'onze de setembre al poble, fan versions de grups famosos, RHCP, U2... què dir d'aquest noiet? que és un cabra boja, un cul inquiet...en el fons és bon nano...o no? (i quan s'ajunta amb en Xavi ..ja ..jeje) Per cert perquè no formeu un grup vosaltres dos? Ahí va la propuesta...

ara m'informo i demà ho canvio..


"Carlitus" ué!
Un amic d'EGB que era baixet i rosset com un ninu... i res, ara està més alt (q jo ni el coneixia) i té les pintes de tota una estrella del rock!!!
Toca el baix en el grup The rock box band que toca temes de grups com: Deep Purple, Whitesnake, Rainbow, The Cult, Bon Jovi, Led Zeppelin, Toto i un llarg etc. de temes del Hard i Heavy clàsic.
(a veure si els vaig a veure un dia!)