dimecres, 30 d’abril del 2008

F1 - diumenge 27 d' abril

Sona el despertador a les 08.00h, joer, només he dormit dues hores i mitja, però no puc adormir-me…me piro pal Circuit!!!
Em truquen abans de que arribi a l’estació de tren de Granollers..ja vinc ja vinc…

Arribem al circuit en 10min i surprise 15€ de pàrquing, quins manguis!!!
Motxilles i gorres posades, camina que caminaràs entrem al circuit buscant un bon lloc per a veure les carreres!
El trobem davant d’una pantalla gegant a una curva que a primera impressió ná de ná, però després és la que comporta el primer accident de la cursa!
Fa calor, el sol pica molt, el tub de crema no dona l’abast… falten 2.30h perquè comenci la carrera i ja no sabem com posar-nos, bé, la Sonia s’amaga a la sombra i la Maria s’ha tapat la cara i dorm.
Allò de que l’espera desespera …pos és veritat!!

Comença la cursa, a les poques voltes safety car!!! I el pinyo a la curva… ara, el soroll IMPRESSIONANT!!.Com m’agradaria a mi conduir un cotxe pel circuit!!!
Quan ja m’estava a punt d’adormir-me asseguda…altra cop pinyo, però aquest espectacular!! Quina por!! I no gaire lluny d’on érem nosaltres!! Sort que no li ha passat res!

Res, decideixo sortir del sol una estona i anar a fer cua al lavabo. Estic fent cua envoltada d’aficionats d’Alonso uix!! I de sobte una que porta una radio ens diu, l’Alonso ha abandonat, no pot ser!!! En serio? Sí, li ha sortit foc del cotxe!! Pos el crit d’alegria que va sortir del lavabo…vaig ser jo!( vaig pixar a gust… jejej)

I clar surto i tots els de blau, recollint les neveres, les tovalloles, molta gent ja preparada per marxar del circuita a falta de 4x voltes…jo si hagués estat Alonsista, hagués demanat que em tornessin l’entrada per timo!!

Per sort, ara s’hi estava millor al circuit, menys gent, el sol es va tapar amb uns quants núvols, (després de cremar-nos l’esquena), i vam poder disfrutar d’un final de carrera previsible però emocionant, tots desperts!!! Jeje





Jo a les 18h ja estava a casa, acabant d’arreglar el pis, i feta merda de cansament desitjat dormir!
Com sempre passa quan ja ho tens tot previst… un sms i canvien els plans…. només em va deixar temps per dutxar-me… ens vam apalancar al chillout, vam obrir una xibeca…i no crec que es pugués acabar una tarda millor, moltes gràcies wapo, smuackssssssssssssssssssssss!!!! (T de TeleTubbie).