divendres, 3 d’octubre del 2008

17-18
Hi ha emocions i sentiments que no es poden definir, els sents i esperes que els sentin igual que tu…. No sé què n’esperava… ( ;P )

Dissabte 13 de setembre

Després de l’últim dinaret de temporada a la terrassa amb la Sonia, preparo les coses i cap a Banyadores amb en Tutu i l’Anna. Una aproximació perduda que em va fer caminar fins que, en arribar dalt d’unes roques, vaig veure el casc blau de l’Anna per sota, jaja m’havia passat i un bon tros. Va ser una caminada maca de tornada i tranquil.la (això em va fer recordar que haig de tornar a pujar a St Elies, que ja toca). Els vaig trobar després i només va donar temps de fer dues vies; el cel era d’un fosc amenaçador, i com va dir l’Anna van arriba els llamps i la sorollosa tempesta.

De nit al 2046 a Granollers
Una altra cop la sensació que no encaixes! Una música molt xula, tan a la sala més comercial com a la més popera, però la gent, petita. I nosaltres ens ho vam passar bé igual. Vam acabar a l’hora d’esmorzar!!!



11 de setembre Rock a Llerona

Després de passar una bona estona allà dretes amb la birra a la mà i badallant perquè consideravem, nosaltres i tota la colla de gent que hi havia ( i no era poca), que un chillout a les 2h de la nit, és per apalancar-se amb la birra i el peta al sofà de casa….., érem en un concert on cada cop arribava més gent a l’espera de l’actuació de Dr.Calypso.
Va valer la pena esperar !!