divendres, 30 de novembre del 2007

24-25 novembre

Cap de setmana amb previsions d’escalada a montserrat, la matagalls-granollers… I després res no surt com pensaves. Un vespre tranquil que només amb una trucada canvia radicalment. Començem anant amb la Esti a donar suport al partit d’handbol de Vilamajor contra Calella (no sé què passa, però últimament perdem!, aquests nois que no es concentren!). Després a les 22h la fira de la tapa a Can Guiu, on ja ens esperaven tota la colla. Que si pulpito, braves, lacón, chocos, pernil…i clar, vinito! Em sembla que mai hi he estat tantes hores en aquest bar.Vam sortir-hi prop de la una, els vaig convèncer per a fer una birra to the Barrock! (total tanquen a les 02.30h, i encara hi havia temps per dormir i anar a escalar).

La lluna plena impressionant…i clar amb la lluna surten els llops, jeje una nit en la que em vaig trobar gent que feia mesos que no veia, i gent que normalment no diu res, doncs la nit de dissabte et paraven per xerrar, i clar parada=birra! O sigui que vaig pillar una de birres, i gratis, que pá qué! I va i em diuen que a St Pere hi ha una festa regaae, llavors va ser quan vaig decidir que l’escalada seria er un altre dia (després de dos mesos de sortir a escalar..els del poble estaven una mica mosques i clar, a mi em diuen concert i em falten ganes!!). Així que xerrant amb un i l’altra, els de la colla van marxar i em vaig quedar a les 03.00h a fóra, amb una rasca que fotia, xerrant amb en Krasty, en Didac i en Chechu, el germà de la Esti..i no us ho perdeu perquè després d'anar a per croassants,
la nostra conversa va ser de receptes de l’Arguiñano…i ara no recordo només que “palitos de cangrejo” i “només per 2euros”. No vam ni arribar al concert, a les 04.15h ja no podiem més de fred i després de dir quatre mil bestieses ens vam retirar.