dimecres, 3 de setembre del 2008

Festes Majors


Festa major de Cardedeu
Va començar un dia abans del que m‘esperava; tota una nit en vetlla, al meu llitet; tota la nit de dimarts un concert que semblava que estigués dins la meva habitació fins les 2h de la matinada, no és que no cantés bé, al contrari, peròe jo m’havia de llevar a les 6h per anar a currar, pos ja podeu saber amb quins ànims em vaig llevar, amb una mala òstia impressionant!!! Encara que seria l’últim dia de feina!
No tenia intencions de sortir, i vaig fer la vaga tota la tarda… i després de la trucada d’una amiga (és fàcil convencem) em dutxo i cap a la festa.
Una colla de diables que em va recordar, años atrás, quan vaig anar a la Patum de Berga amb la Carmeta! Una exibició de trapecistes espectacular!, i una obra de teatre en la que no vaig parar de riure tota l’estona. Un cop al garitu allà a et trobes a tothom…els d’escalada no s’ho van perdre i ens vam quedar al concertillu flamenkillo fins no gaire tard, per ser un primer dia!
Durant cinc dies em vaig sentir com una nena de 18 anys: sortint de juerga fins les 6h-7h ó 8h depèn fiestuki amb conciertillus, xerrant amb un, trobant-me gent que feia anys que no veia….., esmorzan-dormir, despertador a les 18-20h, una dutxeta, un mos i de juerga, birra-birra, lavabo, birra, lavabo, lavabo birra, aigua i tornem-hi!!! jajaja

També haig de dir que després de la tractorada (o traca final amb una festa a la serra fins les 7h del matí de diumenge), vaig tornar a sortir diumenge també fins l’hora d’esmorzar de dilluns i bueno, no va existir dilluns … em vaig llevar la matinada de dimarts a les 06.00h matí, CAL?
A Cardedeu hi ha com tres espais de concertillu: el Garitu( el clàssici més xulo), els Pinetons (concerts rock) i el Polvorí (per nengs independentistes), i el dissabte cap a les 3.30h procuren que s’acabin tots els concerts a aquesta hora i hi ha una rua, seguint a un tractor amb un dj, fins a la serreta on hi ha montada una barra de bar i allà, campi qui pugui i mai millor dit.10metres quadrats on s’hi sent la música i on s’hi concentren tots els nengs, i la barra a petar d gent demanant birra, i grupillos de 6-7, desperdigats tots allà formant com una espècie de rave, on la flaire de porro, els cubates i la birra fan que hi hgi un micro clima on parles amb tothom, i és igual de què, et gires i no coneixes ningú, però xerres, et topes amb més gent, els retrobes…i mica en mica es fa de dia….jo marxo abans de veure tota la colla d’especimenes que hi ha per aquí…. a peu darrera d’una colla de tres que en el camí de tornada es para més de 2 cops a vomitar…
Diumenge.. un tio d'uns 60 anys i una guitarra...i resulta que va ser genial; un cantautor que cantava desde bon cop de falç, boig per tu, it's my life, la cabra...flipant; en acabar tots rememorant la cançó "alcohol, alcohol, alcohol", li vam dedicar: "Miquel, Miquel, Miquel del Roig hemos venido a emborracharnos...." jaja si estic fatal.....ho sé....o serà que d'això se'n diu passar-s'ho bé? ;P Ah, i el seu èxit la farola...