dilluns, 17 de març del 2008

Un finde per no parar per casa

Divendres a la tarda festa…tota la tarda per a mi…;-P
Pujo a St Antoni a veure la Membeu, com sempre no ens dona temps a xerrar de tot…a les 21.30h hem quedat a la placeta ja que avui anem a Canet a veure FOTAT, el grup de’n Xavi. Un lloc xulíssim, un centre cívic gegant, i amb roco i tot! encara que no el vaig veure, i el vaig buscar eh! A mi em va agradar el concert, la música molt bona, té raó la MªJosé, les cançons que canta en Xavi són més xules! Vaig trobar a faltar una mica més de gent i potser més animació al públic, ells s’ho van perdre!!! També em vaig quedar amb les ganes de veure tocar el segon grup, (veus com haig d’agafar sempre el cotxe, jo! ;-P).

Dissabte Gallegada a casa de’n Baldo i la Martiña!!
Vamos clar que no volia que portessim res, una de menjar…patates, pulpo gallego, chorizitos, verdura amb cigrons, una cosa que ara no sé com és diu i que a mi no em va agradar massa..claro vinito, birres prèvies, i de postre roscón acompanyat amb codony i formatge ualaaaaaaaaaa!! En Baldo ja ens va avisar que no mengessim en 2 dies jeje
Ens vam menjar la mona, ens vam apalancar amb un peta al sofà, i clar a mi la peli em va entusiasmar, vamos que és el meu ídol, que jo hi vull anar, que vull ser com ell.. jejeje palomitas, més roscón, i vam fer una queimada que va sortir mmmm …..
Ya vés.. se’m va passar súper ràpid i hi vam estar unes set hores!!!






Arribo a casa i m’apalanco al sofà, no, no sopo rebentaré..truco als de la colla en 1h sortim jeje birres al barrock, que estava interessant, hi havia tot l’equip d’handbol, en pometa, en falete a fora amb el meu cosí..i va i els de la colla volen marxar!! Jo ho puc entendre que no els hi agradi però ha estat sempre el punt nostre de trobada, i a més que està bé perquè tanquen a les dues que és una bona hora per marxar a un altra lloc de juerga…bueno…avui toca 2046!!!
No hi volia anar però com sempre.. m’animo i després no hi ha qui em pari (ah, cançó de sangtraït, no? jeje estic fatal). Arribem, obviament super diferent al MAD, a mi m’agrada més aquesta música d’aquí, més popera, hi ha molta gent, i formem un coro per ballar…us ho he dit sempre sou massa tancats..i quan, en quest cas jo, miro de xerrar encara que sigui amb el tio que passant sense voler m’ha donat un cop…pos no passa res!!
A l’hora i mitja decidim de marxar, a la Reme no li ha agradat gens i havíem dit d’anar al MAD, pos i anem! Cotxe cap al MAD!! Com sempre que anem allà, ens ho passem de conya, menys quan l’Ambrós fa el sorteig dels fortfaits que ho fa amb la millor música de fons, que calli ja!!! Aclaració: El MAD, s’hi està bé, no no hi anem a lligar, anem a passar-ho bé, sabeu què vol dir això entre amics? Acceptar-se tal i com som i com són els altres, amb les nostres diferències de gust, de música… que no cal emprenyar-se si a un li agrada el regaeton i l’altre la música heavy (que no és el cas)!!! Es que últimament tenim un problema d’entesa…res greu, espero!
Total amb la tonteria éren les 05.30h quan vam decidir plegar veles!!!

Diumenge sona el despertador a les 10.30h, diumenge el despertador? Sip avui tenim arrossada, pero faig el ronso fins les 11.30h, hem quedat a les 12h, faig tard merda!!! Em dutxo, preparo les coses, plats, cuberts, pillo les birres, la gorra…i els truco per si falta res més..encara no hi ha anat ningú, tothom fa tard, així no anirem bé…
Arribem i no tenim cap foc..toca esperar-se. Un cop ho aconseguim la Monica ho té tot preparat, tot amb tupers, tot talladet, i comença el procés…de fer l’arròs mmm una oloreta. El Pepe comença a preparar el foc de la carn i jo sóc l’encarregada de vigilar l’aigua, si bull o no..fa massa vent s’apaga la flama, quedem tots plens de fum! Ara, això sí, fa un bon dia (em va agafar una mica el sol…però ja s’ha tret snif snif..). Paella acabada, les taules miren amb enveja quan la carreguem fins a la nostra taula, clar, tothom fa carn i calçots, i nosaltres paella!!! Quina oloreta!! Doncs no en va quedar gens, bueno un plat i d’allò cremat de sota o sigui res, felicitats Mo, la teva primera paella i tot un èxit. Fem sobretaula, n’hi ha que juguen a una espècie de futbol, que si toques al company o envies la pilota a l’altra costat de la balla amb electricitat millor així podem veure en Carles fent el mono, juas juas, ai i en Messi també!!! Torna a bufar vent… no trigarà massa a pondre’s el sol, passem comptes, i ens retirem cap a casa, ha estat un bon dia!





I que bé que s’hi està a caseta on després d’un cap de setmana de juerga, veus la pila de roba per plegar, la que has d’estendre…a les 21h tot fet, la casa neta, el cotxe net, la nena neta, musiqueta, espelmes, encens….;-P