dimarts, 18 de març del 2008

St. Patrick's day


El rellotge del pc marca les 18.57h , la Pilar m’acaba de trucar, ja pleguem.
Ens trobem al lavabo amb la Sonia, és hora de canviar-se i marxar de la feina, anem de festa, dilluns i de festa! la veritat és que portem tot l’any esperant aquest dia però només la Pilar s’ha vestit com déu mana, de color verd!

L’Andreu també bé, agafem dos cotxes i marxem cap al Collins. Aparquem de seguida, ;-P la Sonia ha tigut més sort, pràcticament a la porta! Allà ja hi ha en Pere i la Laura! Decidim anar a sopar i acabem a un vasc on vés per on compartim pintxos, sí, sí, agafem el pintxo i amb el gavinet zas, per la meitat (jo no ho havia vist mai!). Arriba la Maria i es sorprèn amb les tres taules de japos que tenim al costat, fem conya: podríem demanar-los que ens ensenyin alguna cançó, jo proposo de cantar la cançó de l’Arare ”ja està aquí ja arriba …tikitikitikiti titititi sembei titititititi oh que bé..podré jugar amb tu…) però no s’accepta, segur que ells la sabrien!
Entrem al collins 10€ per barba (joer) però et donen el tant esperat barret i una consumició, que como no, serà una Guiness!!
Està a petar, (avui guanyaran calers aki). Demanem i ens fem un lloc com si fós una selva, cap al fons on hi ha dos tios que toquen versions de U2, Tom Petty, Van Morrisson…està guai. Ens posem a un costat i fins i tot podem ballar encara que a davant tenim dues “velles” assegudes a una taula que no s’aixequen, si ho fessin tots estariem més còmodes, pero no. I la meva intenció de tirar-los una pinta per sobre es veu que li ha fet gràcia a un tio i ja ens hem posat a xerrar.

Empentes per aquí, arrambades (la Maria) per allà i una parella que sembla que estigui a soles i porti un calentón que pa qué allà arrepenjats a la columna…(quina enveja!), jeje
La musica ok, la birra ok, se m’acaben les piles de la càmara, merda! Només he fet una foto…haurem d’utilitzar el mòbil! El gorro dóna una calor!! Fa molta calor, estem com anxoves aquí colze amb colze, el tio d’abans em pregunta per la feina, joer ha encertat que currem d’informàtics (serà per la cara de frikis que fem tots, segur!) i aprofita per a fer-me una consulta del seu portàtil, juas juas, quina manera més original d’entrar, però realment té un problema, juas juas, (vaig ser burra li havia d’haver cobrat la consulta amb una birra!!)
S’està bé, tots tenim bona cara, uns més que d’altres, la birra , les fotos, els bailoteos…juas juas a més he vist a un tio que duia un shamrock pintat a la cara i clar, li he preguntat que on li havíen fet..jo cap allà, resulta que és una noia que cada any està aquí.. jeje un shamrock i una bandera d’irlanda ¡! Uéee ja estic contenta..ara ja em poden parar els mossos (com l’any passat, que arribo al peatge i els veig, i penso que no em parin que he begut massa birra, i clar em paren i jo penso pq a mi? fins que m’adono que encara porto el gorro posat i tinc la cara com un mapa de pintades jeje.. i va i quan em pregunta si he begut va i li contesto que m’he fotut 6 pintes de Guiness juas juas em fa la prova dóno 0,0 (fa dues hores que havia deixat de beure) juas juas



La Maria desapareix…aiaiaia aquell que se li acostava tenia unes mans molt grosses… jo necessito aire, em retiro i em poso a la zona no fumadors, tot un espectacle ja que està just enmig del passadís que va cap al lavabo! Tothom que passa té la seva gràcia, o veus que miren on miren, o van borratxos de birra, o giren la cara, o riuen, o es paren a xerrar juas juas juas, n’hi havia un que anava amb el barret i una peluca vermella que pobret era més pesat, ara, molt divertit jeje
Em ve la son…s’està bé, però aquest segon grup no és tan bo com el primer, el tio té una veu monòtona, tot igual, és country, i clar, després de tres o quatres cançons ja cansa…decideixo que ja és hora de marxar...la Sonia em diu que també se’n va, sortim fora i arreplego la jaqueta, la Pilar i l’Andreu es queden, els altres estan perduts dins el pub. Ells tenen festa demà, nosaltres currem.

El viatge amb cotxe se’m fa curt i llarg a la vegada, estic cansada però arribo de seguida ;-P, aquest any no hi ha hagut ni mossos, ni la poli del poble( que seria una altra història per un altra dia)... arribo a casa i encara tinc ànsies d’engegar la tv mentre pico 2 galetes maria(que ja s’acaben avui aniré a comprar!!) Ara els ulls s’han obert com plats, una mica de buenafuente i a contar ovelles…una ovella, dues ovelles..seixanta nou ovelles…;-P

Ring ring , ups una mica més …he arribat tard!

1 comentari:

JM ha dit...

i quan uns plegan altres arriban...

per si vols/pots colaborar:
www.fotolog.com/uvedobleces